Talk - Nobody can paint the future. - Blog.hr
13.05.2009.

Talk

Charlie Salinger snivala je mirne snove, sve dok je nije probudilo nečije kucanje o prozor njezine sobe. Charlie se naglo uspravila u krevetu, duboko udahnuvši. Polako je prišla prozoru i ugledala lice svoje najbolje prijateljice Billie Sawyer kako joj signalizira da otvori prozor. Ona se sabare i posluša naredbu te otvori prozor. Billie je pažljivo, kao u mnogo navrata dosad, zakoračila u prijateljičinu sobu, pritom pazivši da ne padne s grane na kojoj je sjedila.
„Četiri su sata, što ti radiš ovdje?!“ sneno je upitala Charlie, pokušavajući zatomiti zijevanje.
„Rekla sam svojima da ću noćas prespavati kod tebe“, objasni Billie, izvalivši se na Charliein krevet. „To je bio jedini način da me puste iz kuće.“
„A zašto bi te puštali iz kuće?“ Charlie upita oprezno i s dozom ljutnje u glasu.
Billie je to osjetila, pa se polako uspravila, sjednuvši po turski i stavivši ruke u krilo. „Zato što sam morala otići do Kompanije.“
„Oh ne, Billie, nisi valjda!“ Charlie je u nevjerici izustila, sjednuvši pored Billie na krevet. Međutim, ona je naglo skočila i ushodala se sobom, razmišljajući naglas.
„Ti to jednostavno ne shvaćaš, Charles! Oni imaju nekakve veze s tim, sigurna sam!“
„Jesi pronašla ikakve dokaze?“ Charlie umorno uzdahne i protrlja oči.
Billie se ugrize za usnicu. „Pa ne, nisam još“, naposljetku je morala priznati. „Ali samo zato što je došao stražar! Da sam imala još malo više vremena, sigurna sam da bi...“
Skoro te ulovio?!“ Charlie se zadere ogorčeno.
Billie ozbiljno kimne glavom. „Izbjegla sam mu za dlaku.“
Charlie u nevjerici zavrti glavom i prođe prstima kroz nepočešljanu kosu. „Gle, daj otiđi dolje i skuhaj nam kavu. Želim čuti sve pojedinosti, ok?“
Billie ponovno kimne glavom, ali ovog puta nasmiješeno. „Nemoj opet zaspati!“
„Neću“, Charlie okrene očima. „Daj mi samo pet minuta da se saberem, može?“
„U redu, ali pazi se“, Billie je upozori na izlasku iz sobe. „Pet minuta!“
Billie na prstima siđe stepenicama u kuhinju Salingerovih i upali svijetlo. Charlie i ona su se upoznale prije pet mjeseci kad se Charlie tek doselila u grad. Njezina majka i otac su se razveli prije pet godina, ali se njezin otac ponovno oženio i to za svoju novu djevojku, Jackie. S obzirom da je s ocem bila u boljim odnosima, Charlie se odlučila preseliti k Jackie i tati, dok je njezina majka ostala u New Yorku. Oni su trenutno bili na odmoru na Majorci, tako da je Charlie posljednjih pet dana živjela sama.
Billie je često boravila kod Salingerovih, pa je upoznala kuću dovoljno dobro da se snalazi po njoj u mraku u četiri sata ujutro. Pristavila je kuhati kavu i sjela na kuhinjski pult. Uzela je keksić iz staklene posude ispred sebe i počela ga zamišljeno grickati.
Pošto je čula korake u prizemlju, pretpostavila je da se Charlie konačno dovoljno pribrala da čuje cijelu pripovijest Billienog večerašnjeg pothvata. Međutim, kad se na vratima kuhinje pojavio visok dečko tamne kose, gol k'o od majke rođen, Billie nije znala bi li se smijala ili vrištala.
Upravo u tom trenutku, na katu u svojoj sobi, Charlie se prisjetila novosti koji je smetnula s uma i zaboravila napomenuti Billie.
„Sranje!“ prosiktala je, sišla s kreveta te bosonoga potrčala u hodnik i viknula s vrha stepenica. „BILLIE! Jesi upoznala mog brata Petera?“
„Ne!“ kroz hihot joj odgovori Billie, smijući se Charlieinom bratu koji je gol i mokar stajao ispred nje. Bio je u polusnu, pa nije shvaćao ozbiljnost situacije u kojoj se zatekao.
„E pa...sad ćeš!“ Charlie je frknula nosem, silazeći niz stube.
„Ovoga...samo da pitam“, Peter, Charliein brat, sneno se obratio Billie nakon što je prstima protrljao umorne oči i postao svjestan njezine prisutnosti. „Hlače?“
Billie se ugrize za usnicu i smiješkajući se, polako odmahne glavom.
„Krasno, stvarno krasno“, mrmljao si je u bradu, stojeći ondje gol i posramljen.
Tad je i Charlie sišla te učinila cijelu tu scenu još komičnijom. „Isuse, Peter! Daj se pokrij ili nešto! I marš u svoju sobu!“
„Ne viči“, zamolio ju je Peter, napravivši patničku grimasu. Potom se okrenuo prema Billie sa snenim pogledom. „Ja se najdublje ispričavam, gospodična. Laku noć dame!“
Okrenuo se i otišao niz mračni hodnik. Sekundu poslije, čule su ga kako zatvara vrata sobe za sobom. Billie se nije uspjela suzdržati od provale smijeha.
„M-meni je neopisivo žao!“ Charlie je osramoćeno promucala i počela objašnjavati brzorječicom. „Peter je tek danas došao u grad. Let mu je kasnio i meni se nije dalo čekati ga, pa sam otišla spavati i ostavila mu ključ iznad vrata. Očito je nedavno došao, pošto si ga vidjela svježe otuširanog.“
Billie je duboko udahnula kako bi se sabarala. „Ne brini, ne smeta mi. Sudeći po onome što sam vidjela, rekla bih da ti je brat veoma velik...čovjek.“
Charlie je napravila grimasu kao da će svaki tren povratiti. „Daj šuti! Pričamo o mom bratu, okej?!“
Billie se još jednom nacerila, a potom kimnula glavom. „Okej.“
Charlie se stresla, a potom sjela na visoku stolicu za kuhinjski pult. Lice joj se izobličilo u grimasu i svojim držanjem odavala je negodovanje bratovim ponašanjem. Billie joj je natočila kavu u šalicu i pripravila je onako kako Charlie voli: dvije kockice šećera i tri čajne žličice mlijeka. Charlie je šalicu privukla k sebi i brzo ispila gutljaj, pritom se opekavši. Poznavajući Charlieinu brzopletost, Billie je već stavila ispred nje i čašu obične hladne vode da rashladi grlo.
„Hvala“, Charlie se mrko zahvalila.
Billie kimne glavom i okrene se na peti. Otvorila je hladnjak i uzela vrč s limunadom.
„Ti nećeš kavu?“ Charlie je upitala, stavivši ruku preko usta da sakrije zijevanje.
„Znaš da ne pijem kavu“, Billie je podsjeti i sjedne nasuprot nje.
„Znam“, Charlie okrene očima. „Ali mislila sam da ti treba nešto da te održi na životu. Ipak si cijelu noć stražarila u klošarskom dijelu grada i uhodila najobičniju uredsku tvrtku.“
Sad je bio red na Billie da okrene očima. „Oni nisu najobičnija uredska tvrtka.“
„Ma nemoj?“ Charlie reče zajedljivo. „Imaš li dokaze koji govore suprotno?!“
„Imam!“ Billie malko povisi glas, ali prisjetivši se da nisu same u kući, počne ljutito šaptati: „Činjenica da mogu letjeti nije uobičajena stvar koju ljudi svakodnevno rade.“
„To što si ti supermen ne znači da je zato kriva neka uredska tvrtka“ Charlie se izvijeno nasmijala.
Billie se smrkne. „Charles, ja znam da je tebi super što ja mogu sve to, ali već sam ti objasnila. Želim znati odakle mi to. To nije normalno.“
„Nisi ni ti baš normalna, Billes!“ Charlie joj namigne i otpije gutljaj kave. „Gle, i sama si rekla da možeš raditi tu stvar samo kad si u školi, je l'?“ Billie kimne glavom, pa Charlie nastavi. „Možda su za to krive podzemne vode ili nešto.“
Billie se udari rukom po čelu. „Nikad nisam čula da voda izaziva letenje kod ljudi.“
„Daj ne kukaj, Sawyer!“ Charlie joj se izbelji. „Daj meni svoje moći ako ih ti ne želiš.“
„To nisu moći“, Billie prosikta. „To je genska manipulacija koja mi se dogodila u tijelu i zbog koje ne mogu k nijednom doktoru jer kad bi uočili da mi se cjelokupna krvna slika promijenila, zatvorili bi me u neki labos i proučavali kao da sam radioaktivna!“
„Sporije govori: ipak je zora“, Charlie je zamoli, pridržavajući rukama glavi dok su joj se kapci sklapali sami od sebe. Zijevnula je. „Uostalom, odakle ti ideja da ta uredska tvrtka ima neke veze s tim?“
Billie uzdahne. „Pronašla sam zapis u prastarim novinama koje sam našla u knjižnici. Iako prilično neupadljivo i uglavnom neprimjetno, tvrtka se spominje u svakom većem misteriju u ovom gradu i uglavnom imaju neku poveznicu sa svakim događajem koji je s vremenom zataškan.“
Charlie zavrti glavom. „Billie, možeš letjeti. Zašto pokušavaš to objasniti?“
„Jer je to neprirodno!“ Billie poviče, a Charlie počne mlatarati rukama. Billie brzo prekrije dlanovima usta. „Peter. Da. Ok. Oprosti. Zaboravila sam.“
Charlie uzdahne s olakšanjem. „Nije neprirodno. Možda te Bog jednostavno obdario time.“
„A možda sam neki laboratorijski eksperiment koji je gadno pošao po zlu“, Billie slegne ramenima i zagrize još jedan keksić.
„Zar ne misliš da bi ti tvoji roditelji rekli da si dio nekog pokusa koji provodi tajna vladina organizacija?“ Charlie je okrenula očima i do kraja ispila kavu.
„Charles, gledala si filmove“, Billie se nagne prema neprijed da bude bliže Charlie. „Što ako oni nisu moji pravi roditelji, nego neki znanstvenici kod kojih su me udomili da bi me proučavali i bilježili promjene u mom ponašanju?“
„E sad već stvarno pretjeruješ!“ Charlie se ovog puta ozbiljno razljutila. „Billie, ja se stvarno brinem za tvoje zdravlje. Pričaš gluposti. Iskradaš se iz kuće usred noći, provaljuješ u zgrade, sumnjaš u svoje roditelje...“
„Letim“, Billie je prekinula Charlie u njezinu govoru da bi je nadopunila.
Charlie odmahne glavom. „Ne brine me činjenica da možeš letjeri toliko koliko činjenica da si postala posve nepovjerljiva i histerična. To nije Billie Sawyer koju ja poznam.“
„Billie Sawyer koju ti poznaš ne može letjeti“, reče ona i otrese dlanove od mrvica koje su joj ostale od keksića.
„Prekini govoriti o tome kao da je to nešto gadljivo!“ Charlie je opomene, suzivši oči. „Billie, prigrli dar koji imaš. Ne pitaj zašto, nego reci hvala.“ Sišla je sa stolice i protegnula se. „Vidimo se ujutro. Laku noć!“
Charlie joj je mahnula, potom zijevnuvši i polako se odvukavši uz stepenice. Billie je uzdahnula i zagledala se u posljednji preostali keksić u staklenci. Međutim, pogledavši na drugu stranu, kroz prozor, vidjela je dan kako sviće i ugasila svijetlo u prostoriji te otišla spavati. Bez keksa.

16:47 , Komentiraj { 34 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Description
"Veliki umjetnik nikada ne vidi stvari onakvima kakve jesu. Kad bi ih vidio takvima, više ne bi bio umjetnik."
Oscar Wilde

Characters
Billie Sawyer [17]
Image and video hosting by TinyPic
Odlutam k tebi često ja
Snovi su moja kočija
Al' kada jutro pokuca
Nestanem ko' pepeljuga
[Teška Industrija - Hej]


Zachery Sawyer [17]
Image and video hosting by TinyPic
Ni ove dvije duše što nam je Bog povjerio
Umjesto da se ljube, ja sam i to iznevjerio
Izdao sam te, izdala si me
Bolje nismo ni zaslužili
[Gibonni - Dvije duše]


Charlie Salinger [17]
Image and video hosting by TinyPic
Znaj, ljeto je varljivo, a srce ti zavodljivo
Kući kad si dosla ti, znala si da si u zabludi
A to veče uz mora šum, od sreće sva si blistala
[Divlje Jagode - Krivo je more]


Peter Salinger [18]
Image and video hosting by TinyPic
Dosta sam dugo šarao svijetom
Samoću liječio kvantitetom
Na putu sreo ljude, ranjene i lude
I više put' opečene
[Hladno Pivo - Ranjeni i ludi]

Arhiva

©
Copyright © 2009. By Pixie
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez navođenja autora.

credits
cherry design ^^ - x0 x 0